4 Ocak 2014 Cumartesi

Tarcinli Kurabiye Tarifi

250gr  tereyağı (yumuşak)

1sb -robottan cekilen- ceviz içi 


3.5 çorba kaşığı şeker


Yarım limon suyu


1pkt kabartma tozu


1pkt vanilya


Aldığı kadar un 


Firindan cıkınca sıcağı sıcağına bulamak uzere 1sb şekerle 3-4 kaşık tarçın karıştırılır 

Malzemelerin tamamı karıştırılarak ne sert ne de yumuşak bir hamur yapılir. 70 civarı 


kurabiye çıkmalı yani küçük olmali. Tek lokmalik . Fırında pembeleşinceye kadar pişirin

 (175 derece civarında). Derin bir kapta şekeri tarçınla karıştırın (sadece sicakken

 yapisiyor) Firindan cikan kurabiyeleri bu karisima bulayin. Çayın,kahvenin,sütün yanında

 afiyetle yiyin şifa olsun. 


2 yorum:

  1. Bloğunuzu gezdim ve tariflerinize bayıldım.Hemen de izleyiciniz oldum. Ben de bloğuma beklerim.Sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Hulya hanim hem ziyaretiniz hem de yorumunuz icin. Gelirim efendim ne demek seve seve :)

      Sil